Národná linka na podporu duševného zdravia pre Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Celý článokProaktívne CX: Spoznajte potreby zákazníka skôr, ako ich vysloví
Celý článokZískajte licencie na 3 mesiace zadarmo – iba počas leta!
Celý článokAko môžu banky získať náskok v digitálnej dobe
Celý článokFunkcia, ktorá vám ušetrí čas a nervy – Automatická kategorizácia správ pomocou AI
Celý článokZákaznícka skúsenosť v 2025: 7 trendov, ktoré definujú budúcnosť a ako na ne reagovať
Celý článokMasívne zvýšenie efektivity kontaktného centra spoločnosti Jessenius
Celý článokEtická AI v kontaktných centrách: Prečo je strategickou nevyhnutnosťou?
Celý článokAutomatický prepis hovorov a AI analýza emócií
Celý článokVýhody CCaaS oproti tradičným kontaktným centrám
Celý článokModerné technológie pre Solutions and Services
Celý článokHladký prechod na moderné CCaaS riešenie
Celý článokAko zlepšiť Customer Experience a Employee Experience súčasne?
Celý článokHOUR: Ako sme pripravili dátovú infraštruktúru pre ďalšie dekády
Technologická príprava na nadchádzajúce roky je veľkou výzvou pre každú firmu
Celý článok
Ako technológia prekonala prekážky pandémie
Prípadová štúdia o technologickom riešení pre zdravotnú poisťovňu Dôvera.
Celý článok
Trendy call centier v roku 2023
Odvetvie kontaktných služieb sa neustále vyvíja. Inak tomu nie je ani v roku 2023. Pozrime sa spoločne na trendy, ktoré tento segment formujú.
Celý článok
Úspešný projekt železnice vo Vysokých Tatrách
Prípadová štúdia o spolupráci so Železničnou spoločnosťou Slovensko.
Celý článok
Ako umelá inteligencia pozdvihuje call centrá
Celý článokAutomatizácia a robotizácia ako ju nepoznáte
Celý článokAko stúpla dovolateľnosť na infolinku o 11 % po implementovaní riešenia
Prípadová štúdia s AHOJ!
Celý článok
Prečo je dôležitá pozitívna zákaznícka skúsenosť?
Celý článokČo znamená pre firmu zavádzať omnichannel?
Celý článokVýsledky prieskumu potrieb zákazníckych centier v 2021
Výsledky prieskumu potrieb zákazníckych centier v 2021
Celý článok
Získajte náskok pred konkurenciou! 10 trendov v kontaktných centrách
Celý článok6 dôvodov, prečo je Omnichannel žiadaným riešením pre kontaktné centrá
Celý článokProstredie agenta - Agentská webová aplikácia
Celý článokOmnichannel kontaktné centrum
Celý článokFacebooková komunikácia v kontaktnom centre
Celý článokVideo | Hlasové služby a integrácia s CRM
Noví klienti denne pribúdajú, mnohí sa vracajú naspäť, iní odchádzajú. Ako sa nestratiť v stovkách informácií, čísel a požiadaviek?
Celý článok
Genesys Cloud
Cloudové řešení postavené na technologii Amazon Web Services (AWS) - bezpečné prostředí, které se svým výkonem vždy přizpůsobí potřebám zákazníka.
Celý článok
Alcatel-Lucent Rainbow
Celý článokALCASYS Vám pomôže s rýchlym prechodom na home office
V prípade, že potrebujete riešiť HomeOffice pre Vašich pracovníkov, obráťte se na nás.
Celý článok
