![](img/uploaded/nw/./10371-genesys-png-preview.png)
Cloudové riešenie pre kontaktné centrá. Každý rok, Genesys obslúži viac ako 70 miliárd zákazníckych interakcií pre firmy vo viac ako 100 krajinách.
![](img/uploaded/nw/./10376-alcatel-lucent-png-preview.png)
Enterprise riešenie pre digitálnu kolaboráciu (hlas, video, dáta). V cloude, on premise aj hybrid.
![](img/uploaded/nw/./10738-nice-png-preview.png)
Customer Experience riešenia, ktoré využívame na zaznamenávanie obrazoviek a hovorov pre manažment kvality v kontaktných centrách.
![](img/uploaded/nw/./10375-audiocodes-png-preview.png)
Líder v oblasti poskytovania hlasových komunikačných riešení na pracovisku. Využívame ich media gateways a sieťové prvky pre hlasovú komunikáciu v IP prostredí.
![](img/uploaded/nw/./10370-avaya-png-preview.png)
Otvorené a inovatívne riešenia pre pozitívnu customer experience. V cloude, on premise alebo aj hybrid.
![](img/uploaded/nw/./10364-eleveo-png-preview.png)
Riešenie, ktoré uľahčuje compliance a optimalizáciu práce v tíme. Využívame ich riešenia pre zaznamenávanie hovorov a kontrolu kvality.
![](img/uploaded/nw/./11291-NR-440px-png-preview.png)
Aplikácia na hodnotenie spokojnosti zákazníkov priamo v podpisoch agentov alebo po uzavretí konverzácie.
![](img/uploaded/nw/./10367-hitachi-png-preview.png)
Riešenia, ktoré umožňujú správu technologickej infraštruktúry vďaka IoT technológií.
![](img/uploaded/nw/./10366-microsoft-png-preview.png)
Riešenia pre kolaboráciu, cloudové úložiská a komunikáciu v internom tíme. Okrem iného.
![](img/uploaded/nw/./10803-nuance-jpg-preview.jpg)
Pokročilé technológie pre rozpoznanie a syntézu hlasu. Zároveň poskytujú biometriu, ktorá umožňuje potvrdiť identitu volajúceho.
![](img/uploaded/nw/./10741-phonexia-png-preview.png)
Riešenie pre overovanie identity podľa hlasu a prepis reči na text. Umožňuje na základe hlasu určiť demografické údaje volajúceho aj emocionálne rozpoloženie.
![](img/uploaded/nw/./10742-retia-png-preview.png)
Riešenie pre nahrávanie hovorov a obrazoviek v kontaktnom centre. Poskytuje možnosti analýzy a manažmentu kvality. Zabezpečuje 100% bezpečnosť a súlad s GDPR.
![](img/uploaded/nw/./10743-stafinno-png-preview.png)
Riešenie pre zber spätnej väzby o kvalite poskytnutej služby. Umožňuje zaznamenať a analyzovať zákaznícku spätnú väzbu.
![](img/uploaded/nw/./10751-tovek-png-preview.png)
Hlasové analýzy pre kontaktné centrá. Automaticky rozoznajú tému a vyhodnocujú kvalitu hovorov.
![](img/uploaded/nw/./10746-ui-path-png-preview.png)
Partner pre automatizáciu rutinných procesov v kontaktom centre. Pomáha agentom automaticky nájsť dokumenty potrebné na vyriešenie dopytu.
![](img/uploaded/nw/./10749-zenitel-png-preview.png)
Poskytovateľ robustných riešení pre komunikáciu hlasom, ktoré sú zreteľné za každých okolností. Používame v riešiach pre “Mission Critical” systémy v doprave.