Banky dnes čelia rýchlym zmenám na trhu, či už ide o rastúce očakávania zákazníkov alebo výrazný úbytok fyzických pobočiek. Aby si finančné inštitúcie udržali konkurencieschopnosť, je nevyhnutné, aby začali vnímať zákaznícku skúsenosť (CX) ako strategickú prioritu.
Moderné cloudové omnichannel platformy na riadenie zákazníckej skúsenosti (ďalej len CX) dokážu výrazne zlepšiť komunikáciu bánk s klientmi naprieč kanálmi a priniesť im tak citeľnú konkurenčnú výhodu.
Digitálna éra neznamená koniec pobočiek, ale ich transformáciu
Benefity digitálnej transformácie
Zákaznícka skúsenosť sa stáva kľúčovým faktorom, vďaka ktorému môžu banky získať náskok v digitálnej dobe. Práve schopnosť prispôsobiť sa očakávaniam klientov a ponúknuť im rýchle, dostupné a empatické služby rozhoduje o tom, kto bude v konkurenčnom prostredí úspešný.
V Alcasys sme certifikovaným partnerom celosvetovo uznávaného riešenia Genesys Cloud a viac než 20 rokov navrhujeme a implementujeme riešenia zákazníckej skúsenosti na mieru. Naším cieľom je dodávať technológie, ktoré sa skutočne osvedčia v praxi a prinášajú konkrétne výsledky.
Neváhajte sa na nás obrátiť aj vy.