Novinky z balóna

Pre správne strategické rozhodnutia potrebujete nadhľad. Preto raz za čas píšeme o technológiách, projektoch a produktoch, o ktorých by ste mali vedieť.

Blog | 6 dôvodov, prečo je Omnichannel žiadaným riešením pre kontaktné centrá

Prečítajte si 6 benefitov, ktoré môže firma získať zavedením Omnichannel kontaktného centra do zákazníckej podpory.
Čítaj viac

Video | Prostredie agenta - Agentská webová aplikácia

Aplikácie vedia byť zložité, neprehľadné. Nechceme, aby našich agentov z prostredia aplikácie bolela hlava. Ako vyzerá ideálna agentská webová aplikácia?
Čítaj viac

Video | Omnichannel kontaktné centrum

Existuje spôsob, akým manažovať firemné systémy v jednej aplikácii? Riešenie Omnichannel predstavuje jasnú odpoveď.
Čítaj viac

Video | Facebooková komunikácia v kontaktnom centre

Telefonovanie je nosným pilierom kontaktných centier. Čo by ale prinieslo rozšírenie obzorov na chatovanie a ako do tohto zapadá Facebook a riešenie Omnichannel?
Čítaj viac

Poďme komunikovať

Spoločne nájdeme cestu, ako dosiahnuť vaše ciele.

Kontaktujte nás