
Ako umelá inteligencia pozdvihuje call centrá
Začiatkom októbra sme usporiadali pár prezentácií, ktoré ilustrujú posun v našom odvetví. Event mal príznačný názov: Budúcnosť AI v kontaktných centrách.
Čítaj viac

Blog | Automatizácia a robotizácia ako ju nepoznáte
Obdobie pandémie bolo zaťažkávajúcim testom pre mnohé firmy s kontaktnými centrami. Stále vedú boj s neuveriteľným náporom volajúcich, mailujúcich alebo chatujúcich zákazníkov. Keďže mnohé pobočky firiem boli kvôli opatreniam zavreté, zákazníci nemali inú možnosť.
Čítaj viac

Ako stúpla dovolateľnosť na infolinku o 11 percent po implementovaní riešenia.
Prípadová štúdia s AHOJ!
Čítaj viac

Blog | Prečo je dôležitá pozitívna zákaznícka skúsenosť?
Aby ste doručovali dobré výsledky, musíte pochopiť potreby zákazníka. Tie sú na prvom mieste. U mnohých fráza, u druhých povinná jazda z donútenia trhu. Ideálne je, keď potreby zákazníka definuje firma ako prirodzený prístup k podnikaniu. Zároveň poskytuje zákaznícku skúsenosť a tú vnímajú ako značku na trhu.
Čítaj viac

Blog | Čo znamená pre firmu zavádzať omnichannel?
Podnikanie nám prináša denno denne nové výzvy. Zákazník však nepočká, kým vy na ne zareagujete. Chce vybaviť požiadavku rýchlo, efektívne a k svojej spokojnosti. Ako dosiahnuť, aby boli všetci spokojní?
Čítaj viac
