Novinky z balóna

Pre správne strategické rozhodnutia potrebujete nadhľad. Preto raz za čas píšeme o technológiách, projektoch a produktoch, o ktorých by ste mali vedieť.

Blog | Čo znamená pre firmu zavádzať omnichannel?

Podnikanie nám prináša denno denne nové výzvy. Zákazník však nepočká, kým vy na ne zareagujete. Chce vybaviť požiadavku rýchlo, efektívne a k svojej spokojnosti. Ako dosiahnuť, aby boli všetci spokojní?
Čítaj viac

Výsledky prieskumu potrieb zákazníckych centier v 2021

Výsledky prieskumu potrieb zákazníckych centier v 2021
Čítaj viac

Blog | Získajte náskok pred konkurenciou! 10 trendov v kontaktných centrách

Kontaktné centrá sa zmenili. Čelia novým výzvam a to najmä z hľadiska zákazníckeho správania, potrieb a nových technologických trendov. Firmy sa tomu museli prispôsobiť a zároveň sa vyrovnať s novými skutočnosťami. Chytré riešenia patria medzi top trendy budúcnosti. Poďte sa pozrieť na ďalšie horúce novinky!
Čítaj viac

Blog | 6 dôvodov, prečo je Omnichannel žiadaným riešením pre kontaktné centrá

Prečítajte si 6 benefitov, ktoré môže firma získať zavedením Omnichannel kontaktného centra do zákazníckej podpory.
Čítaj viac

Video | Prostredie agenta - Agentská webová aplikácia

Aplikácie vedia byť zložité, neprehľadné. Nechceme, aby našich agentov z prostredia aplikácie bolela hlava. Ako vyzerá ideálna agentská webová aplikácia?
Čítaj viac

Poďme komunikovať

Spoločne nájdeme cestu, ako dosiahnuť vaše ciele.

Kontaktujte nás