Alcatel-Lucent Rainbow

Alcatel-Lucent Rainbow

Radi by sme Vám predstavili naše kľúčové riešenie Alcatel-Lucent RainbowTM. Alcatel-Lucent RainbowTM je cloud-based služba na úrovni enterprise riešenia (Unified Communication as a Service-UCaaS), ktoré spája ľudí a systémy.

S hybridným cloudovým prístupom ponúka Rainbow globálne riešenie pre biznis kolaboráciu a komunikáciu s prepojením na existujúce PBX systémy. Rainbow rieši špecifické potreby koncových zákazníkov, od malých spoločností (SMB), až po nadnárodné korporácie, ktoré vyžadujú jednotný štandard komunikácie v rámci svojich komplexných informačných technológií, geografických oblastí a integrácie, do svojho podnikateľského prostredia.

Služby Rainbow UCaaS sú dostupné z akéhokoľvek zariadenia: desktop (PC / MAC a Web) alebo mobilný smartfón (iOS a Android). Rainbow sa môže integrovať s produktmi Alcatel lucent Enterprise OXO Connect a OmniPCX Enterprise, ale aj s IP ústredňami tretích strán od rôznych dodávateľov (Cisco, Avaya, Asterisk,...).

Main features

 App for PC/Nb (Windows/Mac), Smartphone (Android/ iOS), tablet (Android)

 

COLLABORATION

 

 User self-enrolment and profile management

 Team collaboration (bubbles)

 Up to 300 participants

 Company and public channels (broadcast news)

 Create, Manage, Follow

Unlimited search (people, bubbles, channels, messages, companies)

Member network, member groups, business contacts

Guest access

Conversation management

Persistent chat (1 on 1, group chat)

Presence information

Built-in voice and video calling, screen/app sharing

 Up to 30 participants

File sharing, storage

 20 GB of storage

Call history

Recording (1 on 1)

Calendar information

 MS Office 365 Exchange Online, Google Calendar

Microsoft Outlook plug-in (includes contact search and web/audio conference scheduling)

Microsoft Office 365/Azure Active Directory (AD) contact search

CONNECTED PBX TELEPHONY

 

OmniPCX Enterprise, OXO Connect

 Business phone control (with single call management)

 Phone presence

 Call logging

 Any device (choose and control any phone)

 VoIP calling (to PBX extensions, to public phone numbers)

Caller identification, user search

Second call management, 3-way call, call forwarding

Voicemail (visual interface, notifications, call)

EMBEDDED CONNECTORS

 

Third-party PBX connectors (Avaya, Cisco, NEC, Mitel)

Rainbow Click2Call connector for Google Chrome

Microsoft Teams connector

SECURITY and COMPLIANCE

 

Region-based data residency

Four regional platforms: EMEA, NA, APAC and CALA

Data Centers in France, Germany, Canada, Singapore, China and Sao Paulo

Data encryption at rest and in transit (AES-256)

Single Sign-On (SSO)

Administrate

Certified ISO/IEC 27001 Information Security Management System

Certified Health Data Hosting (HDS) in France

EU General Data Protection Regulation (GDPR)

ISO/IEC 27018 Protection of Personally Identifiable Information

ISO/IEC 20000-1 Information Technology Service Management

ADMINISTRATION and SUPPORT

 

Digital Help Center

Company administration and control

 Multiple administrators

Custom company logo, custom company banner

Usage reporting

Company domain name management

User provisioning and deprovisioning

 CSV file, Microsoft Azure AD

Help desk

 24/7 support with 20 minutes first response time

Uptime

 99,5% guaranteed uptime SLA

 

Rainbow bol, okrem iných, ​​vybraný francúzskou vládou ako jedna z dvoch komunikačných platforiem pre všetky ministerstvá, mestá, nemocnice a firmy s majoritným podielom francúzskej vlády. Rainbow obstál vo výberovom konaní proti tradičným firmám ako Gafa, Cisco a BATX, ...... V Belgicku vybrali služby Rainbow pre Digipolis - ICT servisná firma pre mestá Gent a Antverpy.  Ministerstvo pre digitalizáciu zvolilo Rainbow ako riešenie pre Audio conferencing a Web conferencing multimedia.

V prípade záujmu o poskytnutie ďaľších informácii, sa môžete na nás obrátiť na info(na)alcasys(tecka)eu alebo na telefónnom čísle +421 232 327 711 .

Ing. Stanislav Klimovský, Sales Director