Služby

 

Práve služby sú tým, čím sa odlišujeme

01

Analýza

02

Návrh

03

Realizácia

04

Vývoj

05

Podpora

06

Analýza

Pochopiť a rozvinúť potreby našich zákazníkov je základným kameňom pre budovanie ďalšej spolupráce. Rôznorodosť našich klientov nás naučila pozerať sa na tú istú problematiku z rôznych uhlov pohľadu a tak vieme byť inšpiratívnym partnerom pri riešení systémových, aj procesných otázok v rámci návrhu a následnej realizácie projektu pre Vás.

01
07

Návrh

Postaráme sa o kompletný návrh komunikačných riešení na mieru podľa špecifických potrieb a požiadaviek každého zákazníka.

Zameriavame sa na osobitý prístup a návrh riešenia prispôsobený potrebám jednotlivých konkrétnych klientov. Pri nasadzovaní systémov získavame bohaté skúsenosti z rôznych odvetví a poznáme ich špecifiká, ktoré vieme pretaviť do konkrétneho návrhu riešenia pre Vás.

08

Vývoj

Vyvíjame aplikácie pre kontaktné centrá s dôrazom na ich vysokú spoľahlivosť a jednoduchosť pri používaní.

Vlastný vývojový tím nám umožňuje ponúknuť zákazníkom aj služby, ktoré nepokrýva portfólio našich partnerov. Nami vyvinuté aplikácie používajú desiatky spokojných zákazníkov a aj s ich prispením rozširujeme funkčné možnosti našich nosných aplikácií WebGAD a WebConfig.

2
09

Realizácia

Realizáciu zabezpečujeme od dodávky hardvéru, inštalácie štandardného softvéru a prispôsobenie konfigurácie na mieru, po školenia a podporu pri nábehu do ostrej prevádzky. Samozrejmosťou je pre nás integrácia s produktami ako je SAP, Siebel, MS Dynamics a inými third party systémami.

Potreby, ktoré nepokrývajú systémy našich kľúčových technologických partnerov vieme zabezpečiť vlastným vývojovým tímom.

10

Podpora

Poskytujeme kompletnú technickú podporu prevádzky systémov – konzultácie, on-line a on-site podporu, ako aj 24/7 komplexné servisné pokrytie.

Nárast počtu zákazníkov a rast komplexnosti poskytovaných služieb si vyžiadal založenie špecializovaného support tímu za účelom udržania kvality služieb spolu s osobným prístupom, na ktorý sú naši zákazníci zvyknutí.

11

ServiceDESK

Service DESK slúži na zadávanie požiadaviek, sledovanie priebehu ich riešenia a ich kompletnú históriu pre každého zákazníka.

Veríme, že štandardizácia poskytovania servisných služieb podľa ITIL prináša väčší prehľad pre zákazníkov v servisných požiadavkách, zabezpečí doručenie požiadavky na servis najlepším dostupným expertom a zároveň zachová aj nami preferovaný osobný prístup a kvalitu služby.

logo-procare

Referencia

Sieť moderných zdravotnických zariadení

Od 1. februára 2011 prevádzkujeme kontaktné centrum na platforme Genesys poskytované spoločnosťou Alcasys Slovakia. Vďaka prechodu na platformu Genesys – Alcatel-Lucent OXE a integrácii WebGAD-u s naším CRM Workflow sa práca operátorov značne zjednodušila a zrýchlila. Zároveň môžeme vybaviť v jednej hodine viac hovorov s rovnakým počtom operátorov. Klienti tento krok oceňujú kvôli výraznému  zníženiu doby vybavenia ich požiadaviek. Cez Genesys v súčasnosti riešime okrem hovorov aj e-maily, SMS, outboundové kampane, webové objednávky, či volania cez SKYPE.

procare.sk